rusyada ikamet evlilik ve gecici yasam izni

slm arkadaslar yine sizlere yarali bilgiler vermek adina oturma izni ve rusyada evlilik ten basliyorum sozlerime eger rusyadan evliyseniz 2 yilligina size vidno jitelstvo oturum izni  yani  hangi adres  hangi sehir oldugunun onemi yok istediginiz sehrinde rusyanin yasayabilirsiniz ancak eger baska bir sehrine rusyanin gitme gibi bi durumunuz varsa ikamet almak yani gerekir eger sureniz bitmeye  yakin baska bir sehre gocmeniz gerekiyorsa ikametinizi фмс  ten almaniz gerekir kendiniz yapiyosunuz butun bu islemleri sahislara vermezler zaten sonra dunyanin paralarini odemeyin burdaki kurnaz bu isi bilen turklere  moskovada malesef bu sektor haline gelmistir bes kurusluk bir is icin sizden 10000 ruble para isterlerse sasmayin iki  yil sonunda size  3 yillik daha oturum izni devlet vermektedir  sonra vatandasliga basvurabilirsiniz 3  yilin sonunda siz rusyadan evliyseniz diplomaniz varsa muhendislik gibi veya doktorluk avukatlik ruscaniz cok iyi dereceyse calisma sansiniz vardir rusyada kesinlikle vatandaslik almaniz gerekmiyor cunku rusyadan evlisiniz evli insanin razreseniye na rabotu almasi gerekmez yani  calisma izni

178 yorum:

  1. merhabalar rusyadan evliyim oturma iznini aldım diyelim peki orda çalışabilırmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istedigin kadar ozgurce.rus vatandasi gibi..istedigin yerde.

      Sil
    2. Evlilik cuzdaniniza apostil vurdurmayi unutmayib

      Sil
  2. Yukaridaki bilgiler kismen dogru degil, Rusya cift vatandaslik vermiyor... Rusyada vatandaslik almak icin kendi ulkenizin vatandasliginizda cikmak zorundasiniz eger kanuni yapmak istiyorsaniz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rusyada cifte pasaport yok..eger rus vatandasi olmak istiyorsaniz..turk vatandasligindan cikmaniz gerekiyor.

      Sil
    2. Merhaba ben rus vatandaşıyım turkiede evlendim cocugum oldu ona rus pasaport nasıl ala bilirim turkiede

      Sil
    3. en yakın rus konsolosluna randevu alıyorsunuz burdaki doğum yaptığınız hastaneden çocuğun doğum belgesi var onu rusça tercüme yapıp konsolosluğa gidiyorsunuz ondan sonrası yönlendiriyorlar.cok kolay ama biraz zaman lazim.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. @Celal Karali
    Rusyada oturum izni alan biri calisabilir...

    YanıtlaSil
  4. Gurbet Hocam teşekkürler katkınız için, bilgileri bu işlerde çalışan Rus bir arkadaştan teyid edip bilgilendirme yapacağım. Birkaç arkadaş bu hususta çalışıyoruz, Moskova'daki arkadaşım da yazıyı görünce ilgilenecektir.

    Celal Bey evet çalışabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaslar oturma izni için hangi belgeleri almam gerekiyor . Rusya'da evliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar eğer RVP (oturum izni) almak istiyorsanız 3 aylık vizeyle de oluyor. Eğer Rus vatandaşıyla evliyseniz gereken belgeler, 1. İlk önce Rusya'da olmalısınız. 2. Türkiye'den gelirken apostilli evlilik belgesi ve adli sicil kaydı (kaymakamlıklar ve valilikler veriyor. Şunu da belirteyim adli sicil kaydına nereye verilecek bölümüne RVP OTURUM İZNİ İÇİN yazdırmanız gerekiyor. 3. Rusya'ya geldikten sonra RUSYA'DAKİ noterden pasaportunuzun Rusça çevirisi. 4. Evlilik cüzdanınızın RUSYA'DAKİ noterden Rusça çevirisi. 5. Adli sicil kaydınızın RUSYA'DAKİ noterden Rusça çevirisi. 6. Rusya'daki hastaneden AİDS TESTİ ve SAĞLIK RAPORU. 7. Rus dili sınavı sertifikası. 8. Başvuruya giderken eşinizin Pasaportu. 9. Resim 4 adet. 10. MİGRASYON ve REGİSTREnizin fotokopileri 2 şer adet. 11. Ve DOLDURULACAK FORM. Arkadaşlar sanki böyle zormuş gibi görünüyor ama İnan'ın çok kolay olmasa da kolay. ARKADAŞLAR TALON YANİ SIRA NUMARASI ALDIĞINIZ ZAMAN SİZE İLERİKİ BİR TARİHE GÜN VERİYORLAR BEN SİZE SIRA BEKLEMEDEN VE ZAMAN KAYBETMEDEN NASIL ZAMAN KAZANICAĞINIZIDA GÖSTERECEĞİM. Benimle iletişim kurarsanız size her konuda yardımcı olabilirim, e-mail adresim( lostvlkndemirkan@gmail.com ) arkadaşlar şimdiden bol şanslar dilerim SAYGILAR.

      Sil
    2. İletişim nasıl kurabiliriz sizinle Moskova'dayım ve bu evrakları yapmam gerek gokhan-gokkaya@hotmail.com

      Sil
  7. Lütfen bir yardımcı olun arkadaşlar hiçbir kurul dan yeterli bilgi alamadım .

    YanıtlaSil
  8. Rusya'da evliyim ve bir çocuk sahibiyim. Oturma iznini nasıl alabilirim?

    YanıtlaSil
  9. Rusyada oturma izni almak ,calisma hakkida saglar.Istediginiz yerde hicbir izin olmadan rus vatandasi gibi yasabilirsiniz ve calisabilirsiniz.Bu islem 6 ayinizi alir.Bu 6 ay icinde rusyadan cikmamaniz lazim.Yani 6 ay boyunca rusyada kalacak bir vizeniz olmasi lazim.Genelde calisma vizesi ve evlilik vizesini oneririm.Bu 2 vizede gercekten cok pahalidir 1500 dolar kadar.Oturma izni almak icin ugrasmak istemiyorsaniz ..benim param var ..parasi ile degil mi veririm parasini yapsinlar diyorsaniz.Rusyada tum islemlerini halledecek tonla acenta var.Eger esinize soylerseniz o size bulur.Yada hangi belgelerin lazim oldugunu ogrenmek istiyorsaniz.Acentalari ariyarak ucretsiz bilgi alabilirsniz.

    Bende bu yollardan gectim..Basarilar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm kardes bnde rusyadan evliyim önümüzdeki yil marta bnm iki yilim olacak oturma izni nasil alabilirim acaba yardimci olabilirmisin bu arada fakirim zengin degil kardo... ;)

      Sil
    2. slm kardes bnde rusyadan evliyim önümüzdeki yil marta bnm iki yilim olacak oturma izni nasil alabilirim acaba yardimci olabilirmisin bu arada fakirim zengin degil kardo... ;)

      Sil
    3. slm kardes bnde rusyadan evliyim önümüzdeki yil marta bnm iki yilim olacak oturma izni nasil alabilirim acaba yardimci olabilirmisin bu arada fakirim zengin degil kardo... ;)

      Sil
    4. Arkadaşlar oturum izni evrakları için 6 ay kalmak zorunda diyişini yanlış bilgilendirmeyi insanları ben 3 aylık davetiyeli vizeylen geldim evrakları hazırladım fms verdim döndüm Türkiye'ye 6 ay sonra rusa gelip oturumunu aldim

      Sil
    5. Merhaba,
      Bende 3 aylık vizeyle RVP için başvuru yaptım.
      Siz , ne kadar sürede aldınız vizeyi ?
      Ve Rusya'ya tekrardan gitmeden konsolosluktan alabiliyor muyuz ?
      Tşkler

      Sil
    6. Kardesım 1500 dolar demıssın boyle bır parayı rusyada talep eden bır kurum yok ınsanları yalnıs bılgılendırmeyınç evlı olan arkadasla ıcın esınız kendı uzerınden turkıyeye davetıye gonderecek sonra rusyaya gelecek uc ay rusyada kalır evrakları tamam eder acentaya fılan da luzum yok esınız o ıslerı zaten halleder sonra turkıyeye donersınız 6 ay turkıyede kalır esınızden gereklı olan belgeyı beklersınız pesınden o belgeyı konsolosluga gıder vıze alıp rusyaya gelırsınız. herhamgı bır ven sıtesınden gereklı olan belgelerı toplarsınız esınızle beraber belgelerı ruscaya rus tercumanlar vasıtası ıle tercume ettırırsınız bır hastahaneden aıds raporu alır gecıcı oturum ıznı alırsınız bu ızın 1 yıllıktır bu ıznı aldıktan 6 ay sonra ıkamet tezkıresıne bas vurursunuz vıd na jıtılsva denılen sey ıcın bu seyı aldıktan sonra 3 yıl yasama hakkı verır 3 yıl dolunca aynı belgelerı tekrar hazırlar vıd na jıtılsva yı 3 yıl daha uzatırsınız bu da toplamda sıze rusyada yasamak ıcın 7 yıl verır dılersenız vatandaslık almadan vıd na jıtılsvayı uzatarak alel muddet yasarsınız ıstersenız toplam rusyada yasadıgınız sure 5 yılı dolmussa vatandaslık basvurusu yaparsınız. Vatandas kabulunun temel sartı rusyaya uyum saglamak rusca bılmek ve suc ıslememıs olmaktır gerısı teferruad bu yazdıklarım evlı olanlar ıcın gecerlı. bu oturum ıznı vs ıslemlerde en cok 2000 ruble verırsınız yalnız herhangı bır banka hesabınızda kendınıze aıt 100,000 ruble cıvarı paranız oldugunu ıbraz eder belge olması lazımdır fakat devlet bu parayı sızden almaz ve ıstemez para sızın paranızdır. bu para sadece sızın temınatınızdır zor gunlerde param var ıdare ederım gıbısınden bır seydır. vıd na jıtelsva aldıgınızda ıse her yıl aralık ayı gıbı bır zamanda fms ye gıder calıstıgınız yerı maas polıcenızı belgelersınız. asıl sıkıntı burasıdır cunku cok rus sırketlerı bu evrakları yabancı ıscıler ıcın hazırlamayı ıstemez bu sebeble ıs bulmak zorlasır. Fakat hakıkaten kendınıze guvenıyor ve aranan adamsanız sorun teskul etmez.

      Sil
  10. Yakin zamanda rusya evlenecegim fakat eşimin bulunduğu bölgede is durumu zayıf.Evlendigim zaman eşimle birlikte aynı adreste bulunmak zorunda miyim yoksa ben başka bir şehire çalışmaya gidebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıkamet tezkıresı aldıgınız yerde bulunmak mecburıyetı var benım bıldıgım ayrıca kardesım ben rusyada 6 yıldır bulunuyorum oyle buraya gelırken fazla hayal kurmayın ıs ımkanları olarak bızım memleketten ıyı degıl hatta cok ıslerde bızden asagı maaslar. bır tek moskova peterburk kazan yeketerınburg gıbı 5*6 sehır var ıs ımkanları ıyı olan bununla beraber oralarda dahı kazandıgın para ancak kursagına yeter. ustune bır de ayazı yersın bızden tek artısı kafan rahat olur gel dıyen olmaz gıt dıyen olmaz karısan olmaz. Buyuk bır fırmada saglam maas olmadıktan gerı yasamak ıcın gelınecek bıryer degıl

      Sil
  11. Yakin zamanda rusya evlenecegim fakat eşimin bulunduğu bölgede is durumu zayıf.Evlendigim zaman eşimle birlikte aynı adreste bulunmak zorunda miyim yoksa ben başka bir şehire çalışmaya gidebilir miyim?

    YanıtlaSil
  12. Ruayadan evliyim rusyada oturum almadan calisabilirmiyim yada yasayabilirmiyim yada ne kadar kalabilirim (evlilik belgelerinin hepsi var )rrusyanin heryerinde oturum almak aynimi ve tahmini nekadar suruyor ve fiyati nekadar oluyor ? Tesekkurler !!!

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar sorularimiza yanıt verebilecek kimse yokmu?

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar sorularimiza yanıt verebilecek kimse yokmu?

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar..1 yıldır Rus vatandaşıyla evliyim. Orada yaşamaya karar verdik ve eşim ne evraklar gerekiyor diye ilgiili birime gittiğinde kendisine 1.1.2015 te bir yasa çıktığı ve artık Rusça ve Rus tarihi bilmeyenlerin geçici oturum dahi alamadığı bilgisi verilmiş. Bunu internette arattırdım Bir rus sitesinde benzer bir bilgi var. Rusçam oldukça zayıf. Bu durumda evli olmama rağmen orada yaşayamayacak mıyım demektir. Kafam karıştı ve yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Aynı durumdayım. Ne yaptınız? Böyle bir konu gerçek mi? Biz Rusya'da evlendik. Ardından hemen Türkiye'ye döndük. Ancak, Rusya'da yaşamayı istiyoruz. Ne yapmamız gerekiyor? Teşekkürler.

      Sil
    2. o sınavı gecmen gerek kardesım gecemezsen oturum alamazsın hıcbırsey alamazsın ben buraya geldıgımde boyle bırsey yoktu sımdı vatandaslık taleb edecegım sınav ıstıyorlar. benım bırde ıkı cocuk var sen dusun allahtan ruscam ıyı problem etmıyorum. Sunu soyleyeyım sınav okadar zor degıl genel bır rus tarıhı bılsen kafı ruscayıda artık sımdıden basla ogrenmeye 6 ayda sınavı gececek kadar ogrenırsın

      Sil
  16. Benim çalışma vizem var ve rus vatandaşıyla evliyim. Tr evlilik yaptık. Şu an rusyadayım. Çalışma vizem var başvuru yapabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eger tr dekı evlılıgınızı rusya ya bıldırmıssenız konsolosluk vasıtası ıle calısma ıznı alabılırsınız

      Sil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. malesef aynı durumdayim dostum onumuzdeki yil marta iki yil olacak nasil alabiliriz oturum iznini bilmiyorum birilerin yardimci olsaydi iyi olurdu walla cvp bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  19. malesef aynı durumdayim dostum onumuzdeki yil marta iki yil olacak nasil alabiliriz oturum iznini bilmiyorum birilerin yardimci olsaydi iyi olurdu walla cvp bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Ben rusyadan evliyim ve 2 tane cocugum var birini 5 yasinda biri 3 yasinda Ben simdi ailemin yanina gidip oturma izni almak icin vize yapmam istiyorum nasil vize alabilirim konsolosluga gitsem evlilik ve cocuklarin evraklariyla vize alabilirmiyim bu arada 7 senelik evliyim

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Ben rusyadan evliyim ve 2 tane cocugum var birini 5 yasinda biri 3 yasinda Ben simdi ailemin yanina gidip oturma izni almak icin vize yapmam istiyorum nasil vize alabilirim konsolosluga gitsem evlilik ve cocuklarin evraklariyla vize alabilirmiyim bu arada 7 senelik evliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba vize alabilen için rus eşinden 3 aylık davetiye yollaması gerekiyor orjinal olmak üzere davetiyeler konsolosluğa gidip başvuruyorlar artı rusyaya gitmeden önce sabıka kaydında al öyle git oturum alırken istiyolar herşey orjinal kaşeli olcak fotokopi geçmiyor

      Sil
    2. turkıyeden getırecegın belgelerın apostılletmeyıde unutma yalnız rusya ya yenı gelıp calısma ve oturum alacaksan rusya tarıhı ve rusca ogrenmeye bak cunku artık sınava gırme sartı var

      Sil
  22. Merhaba ben rusyada evliyim ve 3 yıllık geçici ikametim var 2 yıldır işimi gücümü yarım bırakıp 6 aydan fazla türkiyede kalmamaya çalışıyorum eşim daha fazla kalamayacağımı söylemişti fakat yeni öğrendim ki 6 ayda bir girip çıkmam yetiyormuş. fakat hala emin olamadım. 12 ayın 6 ayından fazla rusyadan başka ülkede kalamıyor muyum yoksa 6 ayda bir girip çıkmam yetiyor mu?

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar rusya da daire alsam oturum alabiliyormuyum

    YanıtlaSil
  28. Arkadaslar 11 rusyada evliyim ve rus vatandasligi aldim. Ilk etapta 3 yillik oturma izni yani vremenni prijivalni bu surede calisma izni gerek olmadan istediginiz yerde calisabilirsiniz ve her yil uvidamleni yani bildirim yapmaniz gerekir fms ye 3 yilliginizin bitmesine 10 ay kala 5 yillik oturma izinine yani vidnojetilstva ya muracate edip oturma izninizi alabilirsiniz istedigiz sekilde calisabilirsiniz zaten 5 yillikoturum izniniz olunca yari vatandas statusune giriyorsunuz 6 ay rusyada 6 ay baska yerde olunca iptal olmaz sadece para cezasi odersiniz ilk bastaki yaziyi yazan iyice sacmalamis 2 yillik diye bi oturma izni yok vatandaslik icinde tc konsoloslugu yazi gonderiyor fms'ye ve calistiginiz yerden aldiginiz dvaendefil belgesiyle vatandaslik basvurusu yapilir..
    3 yillik oturum icin aranan sartlar ve belgeler
    Evli veya resmi cocugunuzun olmasi
    Belgeler
    1 pasaport tercumesi noter tasdikli
    2 evlenme belgeniz
    3 savcilik kagidi (rusca trrcumeli noter tasdikli)
    4 rusca dil sertifikasi
    5 2 adet 3×5 vesikalik foto
    6 saglik raporu (rusyadan alinacak)
    7 gosposlina odemesi 2400ruble (islem parasi) bu evraklari toplayip gocmen burosuna yani fms ye gidip veriyorsunuz 5 ayda size cevap geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba herkese,şu an moskovadayim,kırk gün oldu geleli,ama bu adamlara bir türlü başvurumu kabul ettiremedim,arkadaşın yazdığı listedeki evlilik ispatı ve sabıka kaydı apostilli olmasi gerekmis,bana bunu dün söyledi geri zekalı memur,iki hafta önce gittiğimde başka memur başka şeylerin eksik olduğunu söyledi,örnek olarak eşimin pasaportunda benim onunkocasi olduğumu gösteren damga olacakmış,burda ufms denen yerde vuruyorlar,onu söyledi kadın birde formda salak salak yanlış kıllar gösterdi düzeltilmesi lazım dedi,örnek olarak lise diplomamin numarasini yazmamışım,yani anlayacağınız vermemek için ellerinden geleni yapıyorlar,bir tanesinin olur dediğini diğer memur kabul etmiyor,bende isyan ettim en büyük müdürünuzu çağırın dedim,nedir bu her gelişimde başka memura denk geliyorum ve hepsinin değişik kriterleri var,kısacası rvp ye başvurmak baş ağrısı,paranız varsa aracı kuruma gidin,zaten orada aracı kurumda var 5000 rubleye yapıyorlar,bu dil sertifikasida,5700 ruble kendiniz alırsanız,ama bir sürü zaman ayirmaniz ve imtihani vermeme riskine var,biz tanıdık birisi aracılığıyla gitmeden 7500 rubleye aldık,artı olarak test medikal yapmak lazım o da 2500 ruble,

      Sil
    2. Sanki biraz aracilara yonlerdirmis gibi oldum ama,hiç alakam yok,benim enişte burda anlattı geldigim de çok zor olacak diye,ben dedim formu doğru doldurduktan sonra ne diyebilirlerki dedim,o da görürsün dedi,ben de gördüm günümü,vallahi gözünün üstünde kaşın var diye geri ceviriyorlar,haaa bunu sadece banada yapmıyorlar,herkese,aynı Rus,Türk Amerikan Çinli hiç farketmiyor,eski Rus mentalitesi

      Sil
    3. Eğer Türkiye'den geleceksiniz bütün belgelerinizi apostil yaptırın

      Sil
    4. alp emıral kardesım zor bırsey degıl burda ıslem yapmak sadece dıkkat gerektırır. bızım memlekettede esasında gerı cevrılmesı gereken cok belge gelır memurun onune ınısıyatıf alır dıger degısle sallar tamam dayı derç sonra on yıl gecer unutur gıder anlamazsın bı ısın duser gıdersın kapıya o sallamanın netıcesı bır ton bela basına gelır burda ıse sallama yok daha pratıgı harf hatası gorse memur belgeyı verır elıne yollar gıt duzelt gel der. apostıl mevzusu ıse 68 anlasmasına gore kabul edılmıs uluslar arası belge gecerlılıgını ıbra muhrudur degıl rusya turkıyeden kıbrıs turk kesımıne gıtsen resmı bır belgenın tanınması ıcın mecburıdır

      Sil
    5. bır de rusya ya gelenler rusca bılmez ruslar turkce bılmez turkler ıngılızce bılmez cogu turklerde bılmez anlasma ıcın ıllede cok ıyı bır tercuman gerekır her tercumanda bu ıslere vakıf degıldır zıra devlet daırelerınde evraklarda kullanılan rusca burokratıktır. hukuk dılınıde bılmesı gerekır tercumanın hal boyle olunca eger evlendıgınız kısı burokrat dılıne hakımse ıs kolay olur ama degılse ugrasır durursun bu noktada acentayla ıs yapmaya mecbur olursunuz

      Sil
  29. Admin 2 yillik diye bi oturma izni yok insanlari yanlis bilgilendirme vidnojetilstva 5 yillik tir 3 yillik oturum izninden sonra alinir

    YanıtlaSil
  30. Rusya ile işler yoluna yavaş yavaş giriyor gibi görünse de hala bizim yolumuza taş koyuyorlar bilginiz olsun.

    YanıtlaSil
  31. meraba arkadaşlar evlenmek icin rusyaya gidiyorum evlenecegim kişi bana 3 aylık davetiye yolladı bende şimdi 3 aylık vize alıp gidicem evlendikten sonra oturuma baş vurucam ama 6 ay sürüyormuş bana diyorlarki 3 aylık vizen bitince cıkıp yeniden geliceksin bu konuda yardımcı olurmusunuz vizem bitince cıkmalımıyım yoksa bir şekilde kala biliyormuyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalamazsın kardesım turkıyeye donup altı ay bekleyeceksın. yalnız tavsıyem evlılık belgelerını en ınce ayrıntısına gore ogren ona gore hazırla bırde apostıllerı unutma

      Sil
    2. Kardeşim ben Rus(Tataristan)bayanla Türkiye'de evlenip orada yaşamayı düşünüyorum mevzu hakkında bilgi verir misin

      Sil
  32. vize bitince cikmalisin,ayni surecteyim bende.eger rvp alman alti ay gibi bir surede sonuclanirsa iki kere cikip girmen gerekecek.baska caresi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alp son durum nedir birçok kişi kesin dönüş yaptı. Rusya'da gerçek durum hakkında bilgin var mı? Eskisi gibi mi yoksa zorluk çıkarmaya devam ediyorlar mı?

      Sil
  33. valla ben antalyaya gidip geldim,domododeva dan girdim bi sorun cikarmadilar.yanliz burada moskovada is bulma imkani en azindan benim icin yok,tanidik yok kacak calisacak bi durumda yok.ben mecbur rvp yi bekleyecegim oondan sonra ne imkan dogar bilmiyorum.kendim antalyadan geldim rvp alana kadar herhalde yaz gelecek yazinda antalyaya donerim herhalde.

    YanıtlaSil
  34. evet arkadaslar,en sonunda rvp basvurumu iceriye verdim.2 gun gocmen burosunun arkasinda kaldiktan sonra 31 arlikta kabul ettiler.rvp ye basvuracak arkadaslar bosu bosuna zaman kaybetmesinler 1500 ili 2500 ruble arsinda formu dolduran yerler var oralara basvursunlar,turkiyeden gelirken evliyseler evlilik cuzdaninin apostilini yaptirsinlr,adliyeden adli sicilin apostili yaptirsinlar,evlilik cuzdanini kaymakamlik ta adli sicilin ki adliyede apostil oluyor,burada onlari yeminlli tercume ettiriyorsunuz rusyada,tercume edilen belgeler pasaport evlilik belgese ve adli sicil belgesi.artik gocmenlik burosunda medikal sertifika ve dil sinavi yapiliyor medikal 2400 ruble dil 600 ruble gibi duydum ama emin degilim,uzun lafin kisasi gidip gelmeler ve kagit islemleri falan benim 24000 ruble gibi bir masrafim oldu.basvuru iicin bir turk vatandasinin rus ile evli oldugunu var sayarsak gerekli belgeler:pasaport tercume yeminli noter,evlilik apostilli yeminli tercume,adli sicil apostilli yeminli tercume,medikal rapor,dil sertifikasi,2 resim siyah beyaz,iki basvuru formu arkali onlu olacak,ulkeye girerken verilen gocmen karti fotokopisi gercegi,ufms den alinan registiratsiya gercegi fotokopisi ile,esinizin pasaportu ve pasaportun fotokopisi ve ufms tarafindan esinizin pasaportuna basilan muhurun fotokopisi evlisiniz diye basiliyor,1600 ruble harc ve harc yatirilirken rvp ye diye yazin ve sizin adiniza olmasi mecbur,esinizin pasaportunun fotokopisi,anketin cok dogru dodurulmasi lazim her hangi bir yanlisliktan imla hatasindan sizi geri gonderebilirler.virgullere ve noktalara cok dikkat.basvuracaklar icin tavsiyem bir gun nceden aksam 7 gibi saharovaya gidilmesi , ve orada ki otel de 330 ruble odeyip kalinmasi,orda kalirsaniz sabah siz ilk once sira almak icin girebilirsiniz,yoksa otobus ve diger insalar sizin onunuze gececektir ve siz aksama kadar bosu bosuna beklyeceksiniz.otel kalirsaniz hemen sekizde insalar geldik ten sonra liste yapilir o listeye ilk girenlerden olmaya bakin.herkese basirilar...

    YanıtlaSil
  35. otel cok onemli,ben ilk gun geldim taksiyle ayakta 7 saat sira bekledim,sonra iceri aldilar siraya girdim,4 saat te oyle bekledim,sonucta aksam 7 de gidin dediler,ikinci gun otelden siraya girdim ama bir karisiklik oldu benim arka siraya gecmem gerekti,sonuncta 9 da iceri siraya girdim ama o gun de oglen 12 den sonra rvp almadilar aksam 7 ye kadar en onde ki sirada bekledim yine geri gondrdiler,3 uncu gun siranin 7 ci siydim,iceri hemen girdim saat 10.30 cagirdilar ve islemimi tamamladim.ama bu surece gelene kadar cok gidip geldim.yapacak olanlara allah kolaylik versin tamamen yildirma politikasi uyguluyorlar

    YanıtlaSil
  36. 10.30 girdim ama dediler ki son 10 kisiyi aliyoruz rvp icin,ben dokuzuncu idim benden sonra da baska bir turk arkadas vardi,kil payi girebildim, onun icin kimseyi onunuze gecirmeyin,arkadasinkini kabul etmediler ruscayi zayifti arti bir calistigi sirketin faaliyet alanini yanlis yazmislar,calisitiniz yerleri yazarken bir veya en fazla iki tane yazin,akrabalarinizida anne baba kardesler baska bir sey gerekmez

    YanıtlaSil
  37. açıktan rüşvet mi konuşuyor bu işlerde ?

    YanıtlaSil
  38. rusvet falan icerde yok,ama icerde calisanlari taniyan birisi varsa onunla anlasip icerde islerinizi halledebilirsiniz.30000 veya 40000 ruble diye duydum.tabi bunlar sehir efsanesi de olabilir.yanliz dil sertifikasini para verip alabilirsiniz,onun icin tanidigim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alp bana yardımcı olurmusun rvp için başvuru yapacağım Moskova'dayım gokhan-gokkaya@hotmail.com e-mail at lütfen güvenebileceğimiz acenta lazım

      Sil
    2. Gokhan oncelikle kolay gelsin...sizin acentalik bir isiniz yok .sadece form doldurmaniza yardimci olabilirler bu kadar..diger butun isleri kendiniz yapmalisiniz .saglik raporu,rus dili tarihi ve kanunlari sinavi vereceksin bunlarda parayla yaptiracagin seyler degil .cok zor ve uzun bir yol bekliyor seni kolay gelsin .kimseye parani kaptirma dikkatli ol ..istersen e mail adresim ademsenlikoglu@hotmail.com.

      Sil
  39. Arkadaşlar RF vatandaşıyla evliyim ve bir cocuğum var . Ama biraz sorunluyuz .Davet göndermiyor bana ve Turistik vizeyle gitmek istemiyorum oraya . ne yapmam gerekli fkri olan yardımcı olabilir mi ? Oturma izni veya bir daire satın almak geçici ikametgaha yardımcı olabilirmi ?

    YanıtlaSil
  40. Merhabalar eşim ile Türkiyeden chastnaya vizesine başvurduk bu hafta vize elimde olacak ve haftasonu rvp başvurusu için Moskovaya geleceğiz .Fakat eşimin registresi Kazanda ama kendisi yaklaşık 12 senedir Moskovada yaşıyor .Ben orada bir tanıdıpım vasıtası ile kendimi oraya registre edeceğim bu durumda eşimin regsitresinin Kazanda olması benim Moskovada rvp için başvurmama engel midir ? Ne yapmamız gerekiyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  41. benim yukarida yazdigim belgelerin hepsi hazir mi?bence bir sorun olmaz onun orda kayitli olmasinin, ama bu ruslarin ne yapacagi hic belli olmaz,basvuru aninda esinizin kayidini sormuyorlar onun sadece pasaportu gerekiyor.

    YanıtlaSil
  42. Slm rusya st petersburgta evlendim 1 ay önce gecici oturum almam icin ortalama kac ruble gidiyor bilgisi olan varsa yardimci olursanız sevinirim arkadaslar

    YanıtlaSil
  43. 200$ DOLAR FALAN MASRAFI GİTTİ RUSÇA VARSA TABİKİ

    YanıtlaSil
  44. iki ay dort gun oldu vereli dosyayi iceriye,buugun mektup geldi rvp verilen yere cagiriyorlar,insallah verirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. EVRAK EKSIK diye mektup gelmis,temiz kagidini almamislar benden.onu goturdum verdim.

      Sil
  45. Arkadaşlar hangi evrakları yaptınız ve sizinle nasıl irtibat kurabiliriz lütfen numaranızı yazın soralım lütfen.
    gokhan-gokkaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Yanıtlar
    1. Arkadaş yardımcı olsan ne olur moskovadayız ve çok acenta var ama güvenilirmi emin değiliz onun için yardım istiyoruz güvenilebilir acenta varmı bu işleri halleden gokhan-gokkaya@hotmail.com. E-mail atarsanız çok minnettar olurum

      Sil
    2. Pegasus +7965 115 40 99 whatsapp tan yazarmısın lütfen yada bana yardımcı olabilecek biri acenta ve evrak temin etme konusunda şimdiden teşekkürler

      Sil
  47. GOKHAN, ben herseyi kendim hallettim,zorda olsa basardim,tanidigim acenta yok,olsaydi soylerdim.nerde oturuyorsun moskovada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tsaritsina metroya yakınım ve hiçbir konuda bilgim yok telefon numaramı yazdım WhatsApptan yazarsan daha detaylı konuşabiliriz

      Sil
  48. Arkadaşlar 3 senelik geçici oturum aldım rusyada çalışacak yerim yok Türkiye'ye döndüm çalışmak için kaç ay kalabiliyorum Türkiye'de kesin bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 ay ..6 aydan fazla kalirsan rvp yaniyor

      Sil
    2. 6 ay .daha fazla rusya disinda kalirsan yanar rvp

      Sil
  49. Gökhan bey moskova da tanıdığım biri yok ben kısımdan aldım oturum şimdi çok zorlaştirdilar birsurü evrak kastaneler Rusça dil sertifikası istiyorlar yazıp okuyabilecen önceleri parayla alabiliyordun şimdi kaldırmışlar yanlış kişilere baş vurupta boşyere para vermeyenin

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlar selam bende rusyaya yerleşmek istiyorum tasarımcıyım nijni novgorodda kız arkadaşım var. orda iş kurcam ama gerekli izinleri alabilmem için nasıl bi yol izlemem gerekiyo bilmiyorum bana yardımcı olabilir misiniz neler yapmam konusunda? evlilik kesin çözüm gibi görünüyo evet ama kız sadece bu sebepten ötürü evlenmeye yanaşmıyo nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  51. As hemşerim yardimci olmak isterimde evlenmeden şimdi rusyada oturum izni almak imkansız gibi bişey evli olanlar bile çok zor alıyor Rusça dil sertifikası istiyorlar Rusça yazıp okuyabiliyormusun artı durumun iyiyse git derim para sıkıntin olmayacak hem kız evlenmek istememesi da bir tuhaf bence benden sana nasihat hiç gelme buralara başına iş açarsın ben bin pisman oldum sende olmayasın benden nasaat bukadar gerisi sana kalmış selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. celal karali rvp kac ay da cikti sana?

      Sil
    2. nereye dondun turkiyede ne is yapiyorsun?gizli degilse tabiki

      Sil
  52. bencede,parasi olmayan gelmesin buraya bende pismanim.

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar rvp başvurudan 6 ay sonra veriliyor vid na jitelstva da aynı rusyada rus vatandaşı cocucugu olanlar başvuru yapabilirler evlilik şart değil ama çocuğun annesinin de onayı gerekiyor ben rusya st.petersburg da yaşıyorum turkiyede evlendim ama burda hala eşimle evliliğim geçerli değil çünkü turkiyedeki rus konsoloslugunda eşimin pasaportuna kase basılması gerekiyor du ben yapmadım bütün evrak işlerini çocuğumun üzerinden yaptım vid na jitelstvo m var tabiki tüm evrakları esim hazırladı ben sadece dil ve rusya tarihi ve mevzuatı sınavına girdim ve bas alı şekilde aldım .tabiki stresli bir süreçti ama gecti şimdi sırada vatandaşlık var ama ben almayı şuan düşünmüyorum.çünkü rusya çifte vatandaşlığı kabul etmiyor turk vatandaşlığından çıkmam gerekiyor sunuda belirteyim hayat burada çok zor paranız yoksa veya burada ihtiyaçlarınızı karsılayacak birisi yoksa rusya hayallerinden vazgeçin .çünkü burda herşey para



    YanıtlaSil
  54. merhaba arkadaşlar
    3 aylık davetiyeli vize ile tolyatti geldim bu süreç içerisinde burada evlendik ve 1 hafta sonra vizem bitiyor
    eşim tekrar davetiye gönderecek 3 aylık.
    bu 3 aylık vize ile rvp yeterli olabiliR mi ???

    saygılar herkeze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UNKNOWN RVP CIKANA KADAR TURKIYEYE UC AYDA BIR GIDIP GELECEKSIN

      Sil
  55. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  56. Dil sınavı göçmenlik bürosunda webcam üzerinden mi yapılıyor yoksa rvp için sertifika verilen yerlerden edinilecek bir sertifika yeterli mi?

    YanıtlaSil
  57. RVP alan var mı kaç ayda çıktı ve RVP alanlar hangi oblastasınız arkadaşlar

    YanıtlaSil
  58. Rus pasaportu alan arkadaslara bir sorum var, yanitlarlarsa sevinirim.

    Cifte vatandaslik olmadigi icin, havaalinlarinda( gerek turkiye gerek rusya giris cikislarinda) hangi pasaport kullaniliyor?
    Ikincisi turk vatandasligindan cikilmiyor mu? Eger cikilmiyorsa, bu rus kanunlarina gore cezai bir duruma neden olmuyor mu?

    YanıtlaSil
  59. Evet yeterlidir tr gelirken sabıka kaydını almayı unutma evp icin

    YanıtlaSil
  60. celal rvp kac ayda cıktı?

    YanıtlaSil
  61. Merhabalar evp 6 ayda çikti

    YanıtlaSil
  62. tam altı ayda mı? benım dun doldu altı ay.ıntetnetten bakıyorum site de bır degısıklık yok.sıze eve mektup mu geldi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yanıt falan gelmedi eşim evp ye gidip sordu şu tarihte gelsin demişler o tarihte gittim aldim

      Sil
    2. cok sagol celal,bende gidecem bugunlerde orada soracagim,bunlarin burokrasisi bitmiyor.

      Sil
  63. Selamlar, eşim omsk şehrinde, davetiye başka bir tanıdık aracılığıyla Krasnodardan geldi, evli ve bir çocuk var. Eşim işinden dolayı Krasnodara Eylül de gelecek. Temmuz ayında eşim omskta olmasına rağmen Krasnodarda rvp ye başvurabilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. As krasnadarda baş vurabilirsin bir sorun çıkmaz sanırım ama yinede bir sor evp ye şimdi çok zorlaştı rusça dil ve kültürünü iyi bilmen gerekiyor artı tr gelirken sabıka kaydını apostolik olarak al git derim lazım olacak

      Sil
  64. Malesef öyle oturum almak çok zorlaştirdilar vermemek için ellerinden geleni yapiyorlar

    YanıtlaSil
  65. rvp yi 5 ay 21 gunde aldim.aldiktan sonra ufms ye gidip bir suru kagit isi yapacaksiniz .pasaport tercumesini noter onayli , iki resim oturdugunuz kayitli oldugunuz daire veya ev esinizin ise tapusunu ,evlilik cuzdaninin yeminli tercumesi ni almayi unutmayin,tapunun esinizin ustune olduguna dair ispat istiyorlar o da 8 gunde cikiyor,ama tapu varsa esiniz soyadini degistirip sizinkini almissa evlilik cuzdani ile isinizi goruyorsunuz.orada bir suru form dolduracaksiniz haberiniz olsun,bu rusyanin burokrasisi bitmiyor

    YanıtlaSil
  66. kirada oturuyorsaniz ev sahibininde sizinle ufms e gelmesi gerekiyor tapu ile ve tapu ispataini gerektiren bir belge ile o belge 8 gunde cikiyor

    YanıtlaSil
  67. dediklerim moskova icin gecerli ben moskovadan yaptim herseyi

    YanıtlaSil
  68. Arkadaşlar ervepeyi 3 yıllık oturum aldım işim nedeniysen 3 aydır türkiyedeyim normalde kaç ay kalbilirim bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
  69. selam arkadaslar ben bilgi almak istiyorum ben rvp yi aldiktan sonra kayit yeri icin hanimin teyzesinin evini gosterdim adres icin bir sikinti olur mu bilgisi olan var mi?

    YanıtlaSil
  70. celal 6 ay kalabiliyorsun diye biliyorum

    YanıtlaSil
  71. Bende 1 Şubatta Rvpye başvurdum ve 6 aylık süre 1 Ağustosta doluyor.Bu hazır olduğunda turist vizesi ile gidip alabilirmiyim yoksa yine davetiyeli 3 aylık vize mi almam gerekir?

    YanıtlaSil
  72. Cevap için şimdiden teşekkürler.Bu arada 1 Ağustos tarihinde hala netten çıkmadı ise ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  73. Davetiyemi vizeye gerek yok turis vizesiysen gitmen yeterli yanlız daha çıkıp çıkmadığını ordan öğrenmen lazım boşuna gitmeyesin

    YanıtlaSil
  74. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  75. Istediğin yerde yaparsın evlilik yanlız tr den evli olmadığına dail evrak getirip rusça tercüme ve noter tastikli olması lazım

    YanıtlaSil
  76. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  77. Kendi isteğine bağlı mecbur değilsin eğer türkiyede yaşiyacaksaniz ozaman konsolosluğa kayıt ettirmem gerekiyor evlenme evrağini türkçe tercüme ettirip öyle gidecem konsolosluğa tabiki konsolosun kendi yeminli tercümeleri var baskasininkini kabul etmiyor

    YanıtlaSil
  78. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  79. Merhaba türkiye den rus konsolosluğuna bi başvurun diyecem tam olarak bu konuda bilgim yok

    YanıtlaSil
  80. merhaba rvp aldım turkıye ye gıtmek ıcın bır rus makamından cıkıs ıcın herhangı bır belge almak zorundamıyım gırıs cıkıslarda bır sorun oluyor mu:

    YanıtlaSil
  81. Evp.aldinsa hiçbiyerden bişr almana gerek yok ilk çıkışta biraz bekletiyorlar yanlız tr 3 aydan fazla kalmamak lazım iptal etme durumları doğuyor yinede tam olarak öğren eyalet eyalet değişiyor

    YanıtlaSil
  82. Merhabalar benim de evraklarım hazır moskovadayım eşim Rus. Biz baska bir dilde anlaşıyoruz bu yüzden Rusçam ıyı değil suan hamileyim 3 aylık bu Türkiye giriş çıkış olan 3 aylık vize yaptırıyorum fakat doğumu turkıyede düşünmüyorum evraklarımı içeride hızlandırabılecegım bir yöntem veya acentalar var mı ? Varsa yaklaşık ne istiyorlar? Dil sertifika Yok yalnız tr de kursa gitmiştim burda geçerli olur mu ?

    YanıtlaSil
  83. Merhabalar arkadaşlar Moskova da rvp ye başvuranlar ne kadar sürede çıktı oturum izinleri? Ben 21 şubatta içeri verdim belgeleri sonra Türkiye ye gittim altı ay sonra hazır olur dediler bende işimi gücümü bırakıp geldim fakat altı ayı geçti hala hazır değil. Ne yapmak lazım,? Ne zaman çıkar? Sizce bir sorun mu vardır? Saharovaya gittim hala hazir değil dediler

    YanıtlaSil
  84. baska bir arkadasin 6 ay 3 hafta

    YanıtlaSil
  85. nuray paran varsa hizlandirabilirsin,2 bin dolar kadar,dil sertifikasini kendin saharovada bilgisayarda giriyorsun,baska caren yok.internette sorular var onlara calis.

    YanıtlaSil
  86. arkadaşlar tekrar merhaba ben UNKNOWN tolyatti..
    RVP başvurumu sonunda yaptım. evrakları içeri verebildim.
    RVP somucunu onaylanıp onaylanmadığını takip edebileceğimiz bir internet adresi mevcut mu acaba

    bilen varsa link paylaşırsa çok memnun olurum.

    saygılar herkese

    YanıtlaSil
  87. hele şükür, normal bir şekilde profilim.
    evet fms rvp sorgulama bir link mevcut mu ?

    YanıtlaSil
  88. hele şükür, normal bir şekilde profilim.
    evet fms rvp sorgulama bir link mevcut mu ?

    YanıtlaSil
  89. Merhaba fms evp sorgulama linki yok rusya okadar geliştirmedi veya vermiyolar

    YanıtlaSil
  90. https://xn--b1ab2a0a.xn--b1aew.xn--p1ai/services/trp bu adresten bakabilirsiniz.ama burasi ciktigini sizin alminizdan sonra gosteriyor.

    YanıtlaSil
  91. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  92. Merhaba benim kız arkadaşım Rus kendisi ve hamile doğuma az bi süre kaldı ben kendim İngiltere de yaşıyorum . Doğuma gitmem gerekiyor ama hangi vizeyle uzun kalınır bilmiyorum . 2 kere Rusya’ya tatil vizesiyle girdim .kız arkadaşım tatil vizesiyle gelmemi ve orda uzatıla bileceğini söyledi. Benim orda 3 kalma. İçin hangi vize başvurusu yapmam lazım bana yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar teşekkürler

    YanıtlaSil
  93. Merhaba arkadaş burda uzun süre kalman mümķün değil 3 ay kalabilirsin ancak o vizyonda herkese vermiyolar evli olsaydınız sorun yoktu en iyisi 3 aylık davetiye yollasin kız arkadaşın o davetiyeylen vize müracatı yaparsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Celal abi beni bilgilendirirmisin allah rizasi icin

      Sil
  94. Abiler herkese selamlar ben Emre 3 Yılık bi iliskim var kiz arkadasimla ve evlilik karari aldik ocakta Antalayada Evleniyoruz Evlendikten sonra 13 icinde Herseyi halledicez O gidecek Ben burada Onu Bekleyecegim sizce Nasil giderim Rpv diyorlar ben hicbirsey alamiyorum lutfen bana biri Anlatsin allah rizasi icin ismi ayarlayacak bana oylemi gidicem davetiyemi gondermesi lazim ne yapmasi lazim nasil giderim yardimci olun

    YanıtlaSil
  95. Ocakta burada yilbasi nedeniyle konsolosluk 8 gun kapali 4 gunde evlenicez o gidecek sizce ben nasil giderim sorunsuz allah rizasi icin beni bilgilendirin nisanlim Avukat Orada bana ne gondermesi lazim orada nasil ikametkah alirim turkiye ye tekrar gelmem gerekirmi

    YanıtlaSil
  96. Mutluluklar dilerim öncelikle Rusya’ya gelebilmen için eşin sana 3 aylık davetiye çıkartacak sen o davetiye ile vize yapan aracı kurumlara gideceksin vhs ve vfs. 2 kurum var Antalya’da Ben sana vfs yi tercih ederim. En azından insan gibi ilgileniyorlar. Burada kalabilmen için rvp ye başvuru yapman gerekiyor onlar biraz tuzlu ve zahmetli en iyisi sürekli davetiye ile 3 ayda giriş çıkış yapman bende aynısını yapıyorum 5 kasımda Benimde bitiyor bende Antalya’dan alıp geri döneceğim kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  97. Oncelikle tebrikler benimde esim rus biz gecen yil ekim ayinda evlendik ve 3 aylik ozel vize ile geldim ama o kadar git gel hastane kosturma yasaniyorki bi sonraki turkiyeye donus sureniz geliyor derken evraklarin sureside geciyor Ben daha yeni iceriye evragimi verdim bi alti ay sonuc beklicem Bu sure yine tr git gel yapilmasi lazim size onerim suanki aklim olsa gelir gelmez ogrenci vizesi 1 yillik yapip evraklarini halledip rusyada kalirdim ekimden Bu yana tam 6 kere tr gittim geldim ve Bu bizi cebimizi cok yordu.evlilikten sonra evlilik cuzdanini rusca cevirisi ve apostil yapip gelmeni tavsiye ederim sabika kaydini ister. Ordan ister burdan al o cok uzun surenbi islem degil konsolos ayni gun 5 dk icinde veriyor diger evraklari rusyada yaptirman ve noterletmen lazim o yuzden evlilik cuzdanini ceviri ve apostil en onemlisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray abla ben ilkokul mezunuyum aciktan lise okumaya baslasam rusyada nasil Ogrenci vizesi alirimki kafam cok karisik

      Sil
  98. Uzun kalmak isteryenler ogrenci vizesi ile gelebilirsiniz diger sehieri bilmiyorum fakat moskova pahali . 3 aylik vize gel git nereden baksaniz ayni fiyat 1 kere giderim tr die dusunuluyor ama benim oyle olmadi

    YanıtlaSil
  99. Selam emre türkiye den evlenip rusyaya gidebilen için eşin 3 aylık davetiyeylen sorunsuz gidebilirsin eğer rusyada devamlı kalacam diyorsan hiç bulaşma evp alman gerekecek dil bilmen gerek git gel birsürü masrafın olacak türkiyede kal derim ben rusyada yaşamak çok zor benden sana kardeş tavsiyesi.

    YanıtlaSil
  100. Gökhan kardesim nuray hanimefendi sagolun yazmissiniz dusunup celal abi ben sevmiyorum gelme kal derim hic bulasma derim bunlari soylerken nasilda cok rahat soyluyor değilmi insan keske bende boyle rahat kestirip atsam gitmiyorum ulan bi askti yasadik bitti vs vs ammA olmuyor bu gönül e soz geciremiyorsun gidicez gorucez katlanicaz sevdigimiz icin para kazaniyorum antalyada biriktiriyorum bu masraflara cok gidecek bende biliyorum bi ucak biletimi 1700 tl bi vize 900 tl 1000 tl ama napalim mecbur ben burada 1800 tl maas atiyorum disimin kovuguna yetmiyor napiyim meslegimde var havalandirma sistemleri seramik vs vs Enka var Rolesans var oralarda based vursam rusyaya hepsi ise alir beni yani bir yol vardir Seferde Hayir vardir biz allaha guvenip cikiyoruz yola icimizde kotuluk yok maksadimiz niyetimiz belli ben Antalyada turizimde calisiyordum ama yeter bi yerden baslamak

    YanıtlaSil
  101. Rusca var ben zaten animatorum problem degil bulasacam celal abi mecbur sevginin onune gecemiyorsun mecbur bulasacam bosver ulan bi askti yasadin bitti demek cok kolay ama kalp laf tan anlamiyor

    YanıtlaSil
  102. Gidicez gorecez sizden istedigim burada konsoluga gidince evlendikten sonra benim nisanlim hangi evraklarimizla gitsin rusyaya giderken ona ne vereyim kagit neleri apostilletsin neler lazim burada neler istiyolar burada yapalim gonderiyim giderken bende arkasindan davetiyeyle gideyim

    YanıtlaSil
  103. Selam kardeşim vize o kadar para değil artık 3 aylık vize 95tl + 35$ evrak parası vfs de ben öyle yaptırıyorum.uçak biletleri o kadar para değil gözünü korkutma sen ama buraya gelirken 3 kere düşün çalışmadan olmaz arkadaşlar sana böyle söylemek istemiş.burada kimse kimseye yardım etmez. Evrak konusunda evlenince evlilik cüzdanını mutlaka hemen apostille ettir artık belediyede yapılıyor önce valilikte oluyordu orada yaptırabilirsin ve eşine ver cuzdanı yanında getirsin Rusya’ya gittiğinde evlilik cuzdanını tercüme ettirsin.sonrası davetiye için başvuru yapsın.kolay gelsin mutluluklar

    YanıtlaSil
  104. 3 aylik davetiye ile gidince ben orada nasil esimle kalirim calisirim oturum alirim galiba 1 2 3 asamasi varmis kurs falan sana zahmet soylermisin gökhan kardesim

    YanıtlaSil
  105. kardeşim davetiye ile sürekli gidip gelebilirsin 3 ay tek girişli verirler davetiyeyi eğer burada oturma gibi planların varsa rvp ye başvuru yapman gerek kolay gelsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan rvp ne acilimi ? Nerden basvurucam eylulde evlenicez bana Yardimci ol

      Sil
  106. Emrecim allah gonlune gore versin Ben bildiklerimi anlatirim tabiki ne demek . Ask icin hersey feda 🙂Benimde esim rus iyiki diyorum umarim seninde iyiki dedigin bi hayatin olur. Oncelikle gokhan beyin dedigi gibi 3 aylik vize ile geliyorsun sonra rusya da yasamaya karar veriysen rvp Alman lazim Bu da su oturma izni. Bunun icin evlilik cuzdaninin cevirisi ve apostil , foto, rusca bildigine dair rusyada oturma izni icin Kabul goren kurslardan para karsiligi alabilirsin benim ruscam guzel dgl esim bana parayla 7000 ruble aldi, eviniz varsa ikamet belgeniz yoksa nerede oturacaginiza dair evrak, saglik raporu ki Ben onuda parayla yaptirdim tabiki kanimi aldikar sonuclar temiz ama bu islemi uzun sure yapiyor devlet yerleri Ben 1 haftada 5 doktordan aldim ucretide 5000 ruble gibi bisiydi moskovada green business die bir yerdi sanirim moskovadaysan esimden ogrenip sana yine bilgi veririm.suan bunlari hatirliyorum sen zaten Ben oturma izni icin geldim dediginde eline bir kagit vericeklee orada neler istendigi yazar moskovadaysan Ben gittigim yerleri soylerim umarim islerin bir an once biter allah kolaylik versin cok gec gordum kusura bakma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray abla bana instagramdan yazarmisin emreerdallll

      Sil
  107. Slm lar herkese,,, arkadaşlar moskovada iş konusunda yardımcı olabilecek kimse yokmu? Rvp var

    YanıtlaSil
  108. Arkadaşlar Facebook grubumuza bekleriz aktif bilgiler veriliyor Rusyadaki Türklerin dayanışması

    YanıtlaSil
  109. Selam arkadaşlar rus kimliği almak için doğum belgesi istediler bizde öyle bişe yok kimligi kabul ediyorlardı bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim

    YanıtlaSil
  110. Selam Rusya da rvp almak için 3 aylik süre dolduğu zaman hala rvp alamadiysam ne oluyor Rusya dan çıkış yapmak gerek mi?Ben Rus vatandaşıyla 4 yıldır Turkiyede evliyim çocuğumuz var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rvp alana kadar 3 ayda bir giris cikis yapman lazim, 3 ay bitmeden 3 hafta onceden de hanimin sana davetiye basvurusu yapsin, cunku 3 haftada cikiyor...

      Sil
  111. As rusyada ervepe alabilmek için ervepe evraklarını teslim ettikten sonra altı ayda çıkıyor 3 aylık vizeylen geldiyseniz tekrar tr girmek zorundasınız 6 ay sonra bir aylık vizeylen giriş yapmanız yeterli olur

    YanıtlaSil
  112. Arkadaşlar Rusyada evliyim (KALİNİNGRAD) merak ettiğim RVP Boşanma sonrasında iptal olur mu yoksa devam edermi. Yani boşandıktan sonra hala Rusya da yaşamaya ve çalışmaya devam edilebilir mi?

    YanıtlaSil
  113. Kimse bakmıyor mu bu sayfaya bi cvp alamadım soruma...

    YanıtlaSil
  114. Rıfat bey siz eşinin üstüne evp yi aldıysan kimse şikayette veya evp den kontrol amaçlı edinilen göstermiş olduğun adrese kontrolde beraber yaşamadığınız tespit edilirse iptal olur benim bildiklerim bunlar yinede sen başka yerlerden daha detaylı öğrenebilirsin.iyi sanslar

    YanıtlaSil
  115. Merhaba,
    Eşim ve 5aylık oğlum Rusyada. Rvp için başvurdum. Evrakları teslim ettim. Ama eşimden boşanma sürecindeyim. RVP iptal olur mu? Cocuğum üzerinden haklarım devam etmez mi? Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  116. evlilik üzerinden rvp aldıysan boşandıktan sonra iptal olur. rvp yeni çıkan kanuna göre rus vatandaşına eşe gerek kalmadan çocuğun bütün haklarını kendi vatandaşına veriyor. yine avukata sormanda fayda var her türlü sorularınızın cevabını rusyadaki türklerin dayanışma grubuna bekleriz.

    YanıtlaSil
  117. Esimden bosandim oglumun rus vatandasligi var.pasaportuda var.moscovada oglumla yasamak istiyorum. bunun icin nasil bir basvuru yapmam gerekir?

    YanıtlaSil
  118. S. A arkadaslar ben 3 yillik rvp aldim suan registre yapmak icin ev bulamadim gecici olarak 3 aylik registre yaparlarmi rvp ye

    YanıtlaSil
  119. Merhaba , ben 23 yaşındayım ve rusyada daha önce evlenip boşanmış bir secgilim var onunla rusyada evlenmek istiyorum. Ne yapmalıyım? Evlenmek için dil sınavını geçmem gerekiyor mu ? Dil sınavı vatandaşlık almak veya oturma izni almak için mi gerekli ?

    YanıtlaSil
  120. Rusyada rus vatandaşı ile evlendim..oturum izni almak istiyorum fakat sabıkam var 2019 yılında cezaevinden tahliye oldum.sabıkam oturum izni almama engel olurmu

    YanıtlaSil