Rusya ile Uçak Krizi

Merhaba değerli okurlar,

Türk hava sahasını ihlal eden Rus uçağı ne yazık ki angajman kuralları çerçevesinde düşürüldü. Bu olaydan sonra Türkiye^deki çoğu kişi keşke bu olay yaşanmasaydı dedi. Rusya'da Moskova'da ise durum içler acısı. Vizelerimiz iptal edilecek ve burada ekmek yiyen tüm Türkler işsiz kalacak. Bir müddet sonra da (6 ay giriş çıkış yapılamadığında) oturma iznimiz de iptal olacak. Pek ihtimal dahilinde değil ancak bu kriz çözülmezse yanyana yıllarca beraber çalıştığımız bu ülkeden ayrılacağız.

rusyadan shengen vizesi almak

merhaba  arkadaslar  yine  sizlere  yarali bilgiler  vermek adina sozlerime  basliyorum eger  rusyada  vize  ile  yasiyorsaniz  veya   evliyseniz shengen  vizesi  firmamiz uzerinden almaniz  cok basittir   kucuk  kurallari  var  tabiki rusya  uzerinden shengen  vizesi  almanizin en az  1  yillik rusya  vizesi  pasaportunuzda olmasi  gerekiyor ve  en  az  6 ay  rusyada  ikamet  etmis olmaniz  gerekiyo eger vidnojitelstvoniz   var  ise   yine  kolaylikla firmamiz  uzerinden shengen  alabilirsiniz 1_  3_  veya  6  aylik shengen  seceneklerimiz  vardir  bilgi  icin  bizimle  iletisime  gecin   moskovaturizm.com   +79688164006

rusyaya gelen turk vatandaslarina rehberlik hizmetleri

moskovaya    ve  ordan petersburga  gecmek  isteyen vatandaslarimiz  icin rehberlik  cevirmenlik  ve  gezilip  gorulecek  yerler  gibi hizmetler  hakkinda  bilgi  vermek istiyorum sizlere  yaz  sezonunda  gelen vatandaslarimizdan alinti  yapip  sizi  bilgilendirmek  amaciyla  buraya  hizmet  listemizi  yaziyorum  bizim   firmamiz  icin size  temin ettigimiz  rehberin sizlerle  ne  is yaptiginin bir  onemi  yok  yani  sizi moskovayi  gezdirir  veya  cevirmenlik yapar   sizlerle  gecirdigi saatlerin parasini  aliyoruz  yani  gunluk hizmetler  kapsaminda  islem  geciyo  2,   4,  6,  8,saatlik rehberlik hizmetlerimiz  var  bu  hizmetler  2,,4   kisi  icin  esit fiyatlar  8  veya  50    kisilik gruplar icin  adam basi  saatlik ucretlendirmeler  fiyatlar  hakkinda  bilgi  almak isterseniz  telefonla  bana ulasabilirsiniz moskova tatilinizin  guzel  ve  az  maddi  kayipla  gecmesini  saglamak  icin  biz  variz  bunu  burda  tatil  yapan  bircok vatandasimiz  bilir  sadece  restoran  bilmedigi  icin  gunde     ..300   400   dolar gibi  para  kaybeden musterilerimiz  oldu   kisacasi  bizim rehberligimizde  moskova  size  pahali  bir  yer  olmaktan cikiyor  simdiden  iyi   tatiller  diliyorum moskovaturizm  ilee

isci vizesi 1 yillik ve ticari vize 1 yillik cok girisliii

bir  yillik isci  vizesi   en iyi  cozum moskovada  1 yil giris  cikis yapmadan  yasayabileceginiz   1  yillik ticari  vizede  en az  3  kez  giris  cikis yapmaniz  gerekiyor  cunku  bide  1  yillik isci  vizesinde  her  giris  cikisinizda registratsanizi yenilemeniz  gerekmiyo  ticari  vizede  bu  kesinlikle  gerekli  bu tarz  bilgileri  benden  baska  burayay  yazna yok  bu  ofisi  ve  turizm  sirketini  kurmamdaki  amcim  nihayet  zirveye  ulasti  buraya  gelen  tc  vatandaslarina   bir  suru  hizmet  sunan bir  kurum haline  geldik insallah  daha  cok  vatandasimiz  yardimci  olucagiz  bir  sonraki  konuda  gorusmek  uzere   fatih   calar    moskovaturizm.com kurucusu    tel   +79688164006

Moskova Turizmi ile ilgili Genel Sorulara Cevaplar

Detaylı bilgi almakla ilgili mail atan birçok arkadaş mevcut. Değerli ziyaretçilerimiz biz bu işi yıllardır profesyönel olarak yapıyoruz. İşin özü şu, Moskova'da her şey için bağlantı ve para gerekiyor. Biz birçok işlemi sizin yerinize ve sizin tek başınıza yapacağınızdan çok çok ucuza hallediyoruz. İşimiz bu olduğu için ve zaten Moskova'dan önce de turizm sektöründe olduğumuz için bu işlerin içinden geldik. Size düşen tek şey telefonla arayıp fiyatlarla ilgili bilgi almak. Çünkü ihtiyacınıza göre ücretler de değişiyor. 1 haftada işçi vizesi almak için verilen parayla 1 ayda alınması için verilen para bir değil. Biz de buna göre ücret ödüyoruz.

Yol yemek gezme tozma gece kulüpleri ile ilgili de içiniz rahat olsun tek başınıza giremeyeceğiniz birçok mekana referansımızla giriyor ve kazıklanmadan çıkıyorsunuz. Havaalanından alma, karşılama, ulaşım moskova'da araba kiralama, minübüs kiralama, moskova içinde otelde kalma ya da moskova'da bir ev ayarlama. Hepsini sunuyoruz. Moskovada eşyalı dayalı döşeli evlerin günlüğü çok pahalı iken biz bunu -devamlı bu işi yaptığımız için- daha uygun fiyata ayarlayabiliyoruz. Yani komisyon ücretlerinden sonra cebinizde kalan para daha çok.

+79688164006  numaralı telefonla ihtiyacınızı karşılayan çözümleri ve ücretlerini öğrenebilirsiniz. Sadece şunun altını çizelim amaç buraya gelen Türk vatandaşlarını yolmak değil, yolunmaktan kurtarmak. Rusya'ya birkaç defa gelen giden ne demek istediğimizi biliyordur ve çoğu arkadaşımız bizimle tekrar tekrar çalışıyor.

Moskova'da turistik vize işlemleri, oturma izni, çalışma izni ve evlilik izni gibi karmakarışık süreçleri sizin yerinize tecrübemiz, yabancı dilimiz ve bağlantılarımız sayesinde biz çözüyoruz. Moskova'dan schengen vizesi alıp Avrupa'da tatile devam etmek gibi çok zor işlemleri bile rahatlıkla çözebiliyoruz. Tercüme, konaklama, ulaşım gibi hizmetleri de yıllardır veriyoruz. Birçok mekan sahibiyle yakın ilişkilerimiz mevcut, bu sayede hem faiş paralar ödememeyi garantiliyorsunuz hem de size indirimli fiyatlar sağlıyoruz. Kısaca özetlemek gerekirse Moskova pahalı bir şehir, burada yapılması ve bilinmesi gerekenler ülkemizse göre çok farklı. Yıllar içerisinde edinilmiş tecrübeyi size hizmet olarak sunuyoruz ama görünenin haricinde para kazanırken size de yardımcı oluyoruz. Yıllar içerisinde şunu çok net gördük ki rehberlik hizmeti sunduğumuz arkadaşlarımız bize ödedikleri ücret de dahil çok çok ucuza tatillerini geçirdiler. Bu işin içinde olan herkes bunu biliyor. Detaylı bilgiler dğer web sitemizde mevcut en hızlı iletişim yolu olarak telefonla arayabilirsiniz.

Rusya Hattı +79688164006
 MoskovaTurizm.com

Rusya Vizesi

Selam arkadaslar.

Rusya vizesi  1 yillik 3  yillik  isci  ve ticari  vize alinir tum sorulariniz  facebook profilimden yazabilirsiniz.

Telefon:
+79688164006 / Moskova
Devamını Oku...

rusyada ikamet evlilik ve gecici yasam izni

slm arkadaslar yine sizlere yarali bilgiler vermek adina oturma izni ve rusyada evlilik ten basliyorum sozlerime eger rusyadan evliyseniz 2 yilligina size vidno jitelstvo oturum izni  yani  hangi adres  hangi sehir oldugunun onemi yok istediginiz sehrinde rusyanin yasayabilirsiniz ancak eger baska bir sehrine rusyanin gitme gibi bi durumunuz varsa ikamet almak yani gerekir eger sureniz bitmeye  yakin baska bir sehre gocmeniz gerekiyorsa ikametinizi фмс  ten almaniz gerekir kendiniz yapiyosunuz butun bu islemleri sahislara vermezler zaten sonra dunyanin paralarini odemeyin burdaki kurnaz bu isi bilen turklere  moskovada malesef bu sektor haline gelmistir bes kurusluk bir is icin sizden 10000 ruble para isterlerse sasmayin iki  yil sonunda size  3 yillik daha oturum izni devlet vermektedir  sonra vatandasliga basvurabilirsiniz 3  yilin sonunda siz rusyadan evliyseniz diplomaniz varsa muhendislik gibi veya doktorluk avukatlik ruscaniz cok iyi dereceyse calisma sansiniz vardir rusyada kesinlikle vatandaslik almaniz gerekmiyor cunku rusyadan evlisiniz evli insanin razreseniye na rabotu almasi gerekmez yani  calisma izni