Moskova Turizmi ile ilgili Genel Sorulara Cevaplar

Detaylı bilgi almakla ilgili mail atan birçok arkadaş mevcut. Değerli ziyaretçilerimiz biz bu işi yıllardır profesyönel olarak yapıyoruz. İşin özü şu, Moskova'da her şey için bağlantı ve para gerekiyor. Biz birçok işlemi sizin yerinize ve sizin tek başınıza yapacağınızdan çok çok ucuza hallediyoruz. İşimiz bu olduğu için ve zaten Moskova'dan önce de turizm sektöründe olduğumuz için bu işlerin içinden geldik. Size düşen tek şey telefonla arayıp fiyatlarla ilgili bilgi almak. Çünkü ihtiyacınıza göre ücretler de değişiyor. 1 haftada işçi vizesi almak için verilen parayla 1 ayda alınması için verilen para bir değil. Biz de buna göre ücret ödüyoruz.

Yol yemek gezme tozma gece kulüpleri ile ilgili de içiniz rahat olsun tek başınıza giremeyeceğiniz birçok mekana referansımızla giriyor ve kazıklanmadan çıkıyorsunuz. Havaalanından alma, karşılama, ulaşım moskova'da araba kiralama, minübüs kiralama, moskova içinde otelde kalma ya da moskova'da bir ev ayarlama. Hepsini sunuyoruz. Moskovada eşyalı dayalı döşeli evlerin günlüğü çok pahalı iken biz bunu -devamlı bu işi yaptığımız için- daha uygun fiyata ayarlayabiliyoruz. Yani komisyon ücretlerinden sonra cebinizde kalan para daha çok.

+79688164006  numaralı telefonla ihtiyacınızı karşılayan çözümleri ve ücretlerini öğrenebilirsiniz. Sadece şunun altını çizelim amaç buraya gelen Türk vatandaşlarını yolmak değil, yolunmaktan kurtarmak. Rusya'ya birkaç defa gelen giden ne demek istediğimizi biliyordur ve çoğu arkadaşımız bizimle tekrar tekrar çalışıyor.

Moskova'da turistik vize işlemleri, oturma izni, çalışma izni ve evlilik izni gibi karmakarışık süreçleri sizin yerinize tecrübemiz, yabancı dilimiz ve bağlantılarımız sayesinde biz çözüyoruz. Moskova'dan schengen vizesi alıp Avrupa'da tatile devam etmek gibi çok zor işlemleri bile rahatlıkla çözebiliyoruz. Tercüme, konaklama, ulaşım gibi hizmetleri de yıllardır veriyoruz. Birçok mekan sahibiyle yakın ilişkilerimiz mevcut, bu sayede hem faiş paralar ödememeyi garantiliyorsunuz hem de size indirimli fiyatlar sağlıyoruz. Kısaca özetlemek gerekirse Moskova pahalı bir şehir, burada yapılması ve bilinmesi gerekenler ülkemizse göre çok farklı. Yıllar içerisinde edinilmiş tecrübeyi size hizmet olarak sunuyoruz ama görünenin haricinde para kazanırken size de yardımcı oluyoruz. Yıllar içerisinde şunu çok net gördük ki rehberlik hizmeti sunduğumuz arkadaşlarımız bize ödedikleri ücret de dahil çok çok ucuza tatillerini geçirdiler. Bu işin içinde olan herkes bunu biliyor. Detaylı bilgiler dğer web sitemizde mevcut en hızlı iletişim yolu olarak telefonla arayabilirsiniz.