Rusya Moskova'da Rehberlik Hizmeti

Merhaba Ben Fatih,
Rusya/Moskova'da ikamet etmekte ve anadilim gibi Rusça konuşmaktayız. Çok uzun yıllardır turizm sektöründe bulunduğum ve Rusya, Ukrayna gibi ülkelere birçok kez girip çıktığım ve buralarda çalıştığım için Moskova'da olmak Türkiye'de olmaktan çok farklı değil benim için.

Birçok arkadaşıma Moskova'da ulaşım, konaklama, gece hayatı, eğlence, gezip görülecek yer, yemek yenecek yer, vize gibi işlemlerde yardım edince aklıma bu işi bir hizmete dönüştürmek ve bu işten para kazanmak geldi. Moskova'da edindiğim çevreden mütevellit birçok bar, otel, gece kulübü, restorant, lokanta, emlakçı ile tanıştım ve çalıştım. Ayrıca burada Türk'ler için bir rehber olmadan hizmet almak ne yazık ki pahalıya patlıyor.

Siz de kaliteli , sorunsuz ve güvenli bir hizmet almak isterseniz bana telefondan ulaşabilirsiniz. Sitede referanslarımı, telefonlarımı ve facebook hesabımı bulabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Limuzin ve Hosteslerle karşılama transfer
    August 23, 2016
    Ukrayna yaptığınız gezinizde sizi havaalanından limuzin ve ukraynalı güzel hosteslerle karşılıyoruz. Havaalanı otel transferinden sonra güzel hostesler isteğe güre viski ya da şampanya eşliğinde limuzinle 1 saatlık şehir turu düzenliyoruz
    daha fazla bilgi için +38 099 254 90 02 numarasına whatsapp ya da viberden yazın...
    sitenin sağ köşesinde olan canlı sohbet butonu sayesinde bizi ücretsiz araya bilirsiniz

    Ukraynada vip araclarla rehberlik
    August 23, 2016
    Audi s line a6,range rover. hyundai elantra,infiniti,mersedes s clas gibi araclarımızla günlük $ ücretle bizden vip rehberlik hizmeti ala bilirsiniz.
    Havaalanı otel transferi,komforlu araçlarımızla şehir turları,kişisel danışmanlık,rehberlik ve tercümanlık hizmeti.. 7/24 hizmet veriyoruz...
    daha fazla bilgi için +38 099 254 90 02 numarasına whatsapp ya da viberden yazın...
    sitenin sağ köşesinde olan canlı sohbet butonu sayesinde bizi ücretsiz araya bilirsiniz... www.ukraynarehber.net

    YanıtlaSil
  2. WhatsApp tan size ulaşamıyorum

    YanıtlaSil